Dodano produkt do koszyka

Dętka rowerowa Continental Tube 27.5 B+, 27,5x2.30-2.70 SV 42mm

Dętka rowerowa Continental Tube 27.5 B+, 27,5x2.30-2.70 SV 42mm

Producent: Continental

Cena: 45.00 brutto

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45.00

Zamówienia powyżej 150 zł są wysyłane na nasz koszt do Paczkomatu na terenie Polski.

Czas dostawy:
następnego dnia
Koszty dostawy:
  • Paczkomat Inpost 24/7 15.00 zł brutto
  • Przesyłka Kurierska InPost 20.00 zł brutto
  • Przesyłka Kurierska Inpost Pobranie 25.00 zł brutto
  • Odbiór w sklepie Myśliwska 8 / Zgierz 0.00 zł brutto
Dostępność:
Kod producenta:
1032794000
Opis produktu

 

Marka Continental

 

Dobrej jakości dętka wykonana z kauczuku syntetycznego o wysokiej szczelności. Poddana surowej kontroli dla zapewnienia niezmiennego poziomu jakości.

Najważniejsze informacje :

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Wyposażona w wytrzymały wentyl typu presta.
  • Nakrętka wentyla w jaskrawych barwach dla zminimalizowania szansy jej zgubienia.
  • Każda dętka Continental przechodzi surową kontrolę szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Typy wentyli :

Wentyl Schrader

      (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.



Wentyl Dunlop

      (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.



Wentyl Presta

    (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.


WYMIANA DĘTKI:

    • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

 

    • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

 

    • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

 

    • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

 

    • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

 

    • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Kod producenta: 1032794000

Stan produktu: nowy

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne